Pogosta vprašanja in odgovori

Spodaj so navedeni odgovori na pogosta vprašanja naših strank.

Verifikacija

Da, storitve Verified by Photko in Photko so popolnoma skladne z uredbo GPDR.

Verified by Photko je na voljo samo kot storitev v oblaku (SaaS). Vse verifikacije in celotno delovanje poteka na strežnikih, ki delujejo v Sloveniji.

Prebrani osebni podatki se ne hranijo oziorma se hranijo samo za čas izvajanja verifikacije. Po izvedenem procesu verifikacije se vsi osebni podatki samodejno izbrišejo.

Da. Uporabljamo standardne zaščite za preprečevanje nepooblaščenih dostopov do podatkov (kriptirane povezave, omejevanje dostopa do zalednega informacijskega sistema, interne varnostne politike …) Podjetje E-RASTA je tudi pridobilo certifikat ISO/IEC 27001 za sistem vodenja informacijske varnosti.

Implementacija modula ali spletne povezave traja do 14 dni, v kolikor ima stranka tehnično in programsko pravilno nameščeno programsko opremo.

Da, vsaka verifikacija je pregledana s strani pooblaščenih zaposlenih v našem podjetju.

Uspešna verifikacija pomeni, da sta obraz in osebni dokument stranke uspešno verificirana.

Identifikacija je odobrena, kadar sta analiza dokumenta in obraza uspešni.

Analiza dokumenta: podatki iz dokumenta so bili uspešno prebrani in so se ujemali s podatki, podanimi pri generiranju žetona.

Analiza obraza: obraz zajet preko kamere in obraz na dokumentu se ujemata.

Razlogi za zavrnitev identifikacije so različni. Pri skeniranju dokumentov morda ni mogoče razbrati obraza s slike na dokumentu, ni mogoče prebrati imena, priimka ali kakšnega drugega podatka z dokumenta, dokument je preveč zamegljen, ipd. Prav tako so razlogi za zavrnitev lahko povezani z zaznavanjem obraza in ujemanjem, na primer, da sta zajeti obraz in obraz na dokumentu videti preveč različna.

Ročno preverjanje izvajajo naši pooblaščeni zaposleni. Samodejno preverjanje izvede programska oprema z avtomatiziranimi algoritmi oziroma z umetno inteligenco.

Da. Tehnična pomoč je vključena v ceno. Ob sklenitvi naročnine stranka prejme elektronski naslov in telefonsko številko podpore.

Da. Vtičnik deluje v obeh operacijskih sistemih.

Da, 3D zaznavanje živosti izvajamo s preverjanjem na osnovi videa.

Da. Poročilo se kreira samodejno v obliki PDF.